skip to Main Content

پنج دلیل برای بازسازی وب سایت

اگر شما هم سایت دارید و در سال های گذشته تعریف و تمجید های زیادی درباره وب سایت خود دریافت کردید ، باید این مطلب را بخوانید . وب سایت شما هر چقدر هم که خوب باشد اگر یکی از دلایل زیر درباره آن صدق کند باید به فکر بازسازی وب سایت خود بیافتید .
در این سالها تکنولوژی های طراحی سایت پیشرفت چشم گیری داشته است و امکانات بیشتری غیر از عکس و متن در اختیار بازدید کنندگان شما قرار می دهد.

بازسازی وب سایت

۱. شما دامنه جدید و مناسب تری پیدا کرده اید:
بعد از تلاش متمادی در چند سال گذشته، من اخیرا دامنه ای جدید و مناسب تر یافته ام . استفاده از دامنه جدید برای معرفی یک وب سایت تازه، راه خوبی است. از سوی دیگر در زمانی که شرکت در حال ارائه یک محصول جدید است ، دامنه جدید می تواند دو منظوره باشد و هم محصول جدید و هم وب سایت جدید را به خوبی معرفی کند.
۲. وب سایت فعلی استاتیک است.
بسیاری از مردم تصور می کنند «وب سایت» و «نرم افزار مدیریت محتوا» یکی هستند. اما اینطور نیست. سایت های استاتیک مانند یک بروشور هستند. آنها به نحوی ساخته شده اند که کاربران قادر نیستند به راحتی به محتوای آنها چیزی اضافه کنند. در حالی که CMS ها تقریبا به صورت نامحدود برای انواع مختلف محتوا قابلیت ذخیره سازی دارند. انواع فایل های ویدئویی، پادکست ها و متون. به دلایل بسیار، موتورهای جستجو به وب سایت هایی که صفحات زیادی دارند، بیشتر توجه می کنند. با بازسازی وب سایت و اضافه کردن یک پنل مدیریت محتوا کار خود را در انتشار مطالب آسان کنید.

۳. وب سایت فعلی شما قدیمی شده و از مد افتاده است:
یک الگوی گرافیکی متعلق به سال ۲۰۰۶ در حال حاضر کاملا قدیمی به نظر می رسد. از آن گذشته در سال های اخیر تغییرات زیادی در تکنولوژی وب رخ داده است. علاوه بر این عاقلانه نیست اگر پویایی طراحی وب سایت را در نظر نگیریم و تصور ایستایی از این تکنولوژی داشته باشیم. به خصوص اگر وب سایت شما در طراحی به تصاویر متکی بوده است، اکنون باید به بازسازی وب سایت خود فکر کنید.

۴. وب سایت فعلی شما برای موبایل های هوشمند و تبلت ها مناسب نیست.
آمار نشان میدهد که ۱۲ درصد از ترافیک اینترنت در دنیا شامل کاربرانی می شود که از تلفن های همراه و تبلت ها استفاده می کنند. این آمار به سرعت در حال رشد است و بدون نیاز به قدرت پیشگویی می توان گفت در آینده چه اتفاقی رخ می دهد. بعضی از نرم افزارهای مدیریت محتوای متن باز، افزونه ای برای ارائه مناسب وب سایت در موبایل ها ارائه می دهند. پس بهتر است برای نسخه موبایل وب سایت خود برنامه ریزی کنید.

۵. وب سایت شما برای موتور های جستجو بهینه سازی نشده است
هدف از طراحی سایت و ارائه اطلاعات و خدمات یک شرکت روی آن بازاریابی و جلب مخاطب است. ممکن است سایتی چندین سال از ایجاد و طراحی آن گذشته باشد ولی نتوانسته باشد بازده خوبی در کسب و کار شما نشان دهد. با رقابتی که امروز بین شرکت ها در اینترنت هست بهینه سازی سایت یا سئو حرف اول را می زند. اگر سایت شما برای موتورهای جستجو بهینه سازی نشده باشد و اصول سئو در آن رعایت نشده باشد نمی تواند رتبه خوبی در بین سایتهای رقبای شما کسب کند. به خاطر داشته باشید قبل از اینکه برای بازسازی وب سایت تصمیم بگیرید باید کلمات کلیدی مناسب را انتخاب کنید.

اگر سایت شما هم هر کدام از ایرادات فوق را دارد به صفحه سفارش سایت بروید و مشخصات خود را ثبت کنید تا با شما تماس بگیریم و راه حل مورد نیاز شما را ارائه دهیم .

This Post Has 2 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top