skip to Main Content

آشفته بازار قیمت خدمات سئو

شاید در هر حرفه ای بتوان ورود تازه کاران و تازه واردان را نویدی بر گسترش پوشش آن حرفه و راهکاری برای آشنایی بیشتر متقاضیان آن حرفه و شرح خدمات و نحوه کار آن دانست . این اتفاق هم با همه گیر شدن تقاضا برای سئو سایت و ارتقا رتبه در گوگل افتاده است و اکنون اغلب صاحبان سایت ها به این نتیجه رسیده اند که داشتن یک سایت کافی نیست و باید فکر برای نشان دادن آن سایت کرد. خب با توجه به تعداد زیاد کاربران جستجو کننده در گوگل و موتور های جستجوی دیگر ،می توان سئو را بهترین و نتیجه بخش ترین راه دانست .

اما این را هم اضافه کنیم که با تازه واردان باید با احتیاط بیشتری مواجه شد. بدون هرگونه جبهه گیری باید گفت متاسفانه در برخورد با اغلب افرادی که ادعای ارائه خدمات سئو می کنند و با بررسی کارهای انجام شده توسط آنها می توان نتیجه گرفت که ویرایش های انجام شده روی یک سایت تنها با نام سئو انجام شده و فرد ارائه دهنده خدمات حتی این زحمت را به خود نداده که کمی در این زمینه مطالعه کند و صرفاً برداشت شخصی خود از سئو را روی سایت مشتری پیاده کرده است . هر چند که در این سالها دیده ایم که بسیاری از این افراد نقش عابر را در این حرفه بازی می کنند و بعد از مدتی به دلیل ناتوانی در حفظ نتیجه های بدست آمده دلسرد شده و این حرفه را رها می کنند و ترجیح می دهند به همان طراحی سایت بپردازند .

قیمت خدمات سئو

البته هستند افرادی که بصورت علمی و دقیق با سئو مواجه می شوند و در ارائه سئو و ارتقا سایت بدون آزمون و خطا جلو می روند. شاید برای هیچ کسی خوش آیند نباشد که آشفته بازار حرفه ای که در آن مشغول است را بشکافد و واکاوی کند . اما بعضی از اوقات نمی توان سکوت کرد و گذاشت سر یه عده سنگ بخورد چون اطلاع نداشته اند که سئو کار تخصصی و علمی است و با آزمون و خطا فقط پول و وقت خود را هدر داده اند.

خدمات طراحی سایت  با توجه به تجربه و کیفیت و هزینه های جانبی مجموعه ارائه دهنده به خودی خود از قانون خاصی برای قیمت گذاری تبعیت نمی کند و هر مجموعه ای نرخ خود را دارد و حتی بعضی با نگاه به قیمت دیگران قیمت گذاری می کنند ، حتی اگر کیفیت خدمات خود را در حد مجموعه ای که از آن برای قیمت گذاری به عنوان پایه استفاده کرده اند ندانند.

خوش شانس ترین مشتریان آنهایی هستند که از ابتدای شروع سایت ، کار طراحی سایت خود را به مجموعه ای سپرده اند که بخشی هم به عنوان سئو دارد. البته بماند که دیده شده بعضی همکاران کم لطفی کرده اند و علی رغم آنکه یکی از خدماتشان سئو است و با اصول سئو آشنایی دارند ، این اصول را به هر دلیلی رعایت نکرده اند .

ما در رایان دیزاین همواره با هدف بهره برداری مشتری از سایت خود سعی نموده ایم در پروژه های طراحی سایتی که مشتری درخواست سئو نداده است هم این اصول را رعایت کنیم که نتیایج بدست آمده شاهد این گفتار ماست.

با ورود به بازار خدمات سئو این آشفتگی قیمت نمود بیشتری پیدا می کند و با قیمت های نجومی مواجه می شود . هر چند که برخی حاضرند برای کنار زدن رقیبان خود این مبالغ را هم پرداخت کنند.

برای نمونه با یکی از مجموعه هایی که ادعای ارائه خدمات سئو داشت تماس گرفتیم و برای طراحی سایت و سئو با قیمت حدود ۱۰ میلیون تومان !!! مواجه شدیم  که هنوز هم نتوانسته ایم معیار قیمت گذاری این چنین را پیدا کنیم .

پکیج های خدمات سئو در رایان دیزاین

ما در رایان دیزاین پکیج های خدمات سئو را به سه بخش ارزان ، متوسط و پیشرفته تقسیم کرده ایم .

پکیج ارزان خدمات سئو شامل مواردی است که سایتی با سیستم مدیریت محتوای استاندارد طراحی شده و مشتری تقاضای بهینه سازی سایت و سئو دارد و تاکید بر کلمه کلیدی خاصی ندارد در این گونه موارد با توجه به میزان زمان مورد نیاز برای بهینه سازی کد نویسی و محتوا هزینه ای به مشتری اعلام می شود و برای ایجاد محتوای منطبق با اصول سئو هم به او آموزش داده می شود.

قیمت سئو

پکیج با هزینه  متوسط خدمات سئو مربوط می شود به سایت هایی که تاکید روی کلمات کلیدی خاصی ندارند سیستم مدیریت محتوا ندارندیا سیستم مدیریت محتوای سازگار با سئو ندارند  که اغلب ما یکی از سیستم های بیتریکس ، دروپال و یا وردپرس را پیشنهاد می کنیم و سایت مشتری روی سیستم های مدیریت محتوای سازگار با سئو پیاده سازی و بازسازی می شود و در کنار آموزش نحوه ایجاد محتوا به مشتری داده می شود .

پکیج  پیشرفته خدمات سئو که در حال حاضر با قیمت سه میلیون تومان ارائه می شود شامل مشتریانی است که اصلاً سایت ندارند و یا سایت سازگار با سئو ندارند و تاکید در به نتیجه رسیدن در کمات کلیدی خاصی دارند . در پکیج پیشرفته خدمات سئو رایان دیزاین از ابتدا طراحی سایت تا رسیدن به نتیجه در کلمات کلیدی تعیین شده را با مبلغ یادشده انجام می دهد.

در هر سه پکیج معرفی شده ما همواره در کنار شما هستیم و شما را برای ایجاد محتوای مناسب همراهی می کنیم و قبل از انتشار هر محتوایی آنرا از نظر قوائد سئو بررسی می کنیم و ایرادات آنرا رفع و به شما اعلام می کنیم .

افتخار رایان دیزاین گستره وسیع مشتریان رضایتمند ما است .

توجه داشته باشید قبل از انتخاب هر مجموعه چه برای طراحی سایت و چه برای خدمات سئو از آن مجموعه نمونه کار بخواهید.

برای آنکه با مشخصاتی که یک سئو کار حرفه ای باید داشته باشد مقاله متخصص سئو را هم مطالعه کنید.

 

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top