skip to Main Content

اهمیت طراحی مجدد وب سایت

شاید بتوان گفت نگهداری و بروزرسانی یک سایت بسیار مهم تر از ایجاد و طراحی سایت است. یک سایت هر چند زیبا ولی با اطلاعات قدیمی و نا کار آمد کمکی به بازدیدکننده نخواهد کرد و هیچگاه نخواهد توانست بازدیدکننده را تبدیل به مشتری کند.
اگر هدف شما از طراحی سایت بازاریابی اینترنتی و جذب مشتری باشد ، باید به این نکته هم توجه کنید که بازدیدکننده ای که از موتور جستجو به سایت شما وارد می شود در پی کسب اطلاعات در حداقل زمان ممکن است و اگر احساس کند که اطلاعات سایت شما قدیمی است و کمکی به او نخواهد کرد به زودی سایت شما را ترک می کند و به سراغ دیگر نتایج جستجو خواهد رفت.
نکته با اهمیت دیگر بروزرسانی ساختار طراحی سایت و حتی در بعضی مواقع طراحی مجدد وب سایت است . با پیشرفت روز افزون مرورگر ها و ایجاد تکنولوژی های جدید در طراحی سایت ، این اجبار برای سایت ها بوجود می آید که هر از گاهی بدنبال بروز رسانی طراحی سایت و کنار گذاشتن ابزار های قدیمی باشند.
برای حضور پر رنگ تر در بازاریابی اینترنتی و وارد شدن به میدان رقابت با دیگر رقیبان نیاز است که از آخرین تکنولوژی های طراحی سایت و همینطور بهینه سازی سایت SEO استفاده نمود. برای اینکه در موتورهای جستجو دیده شوید بایستی بتوانید از حداکثر تکنیکهای سئو استفاده کنید . برای اینکار لازم است همیشه اطلاعات خود درباره بهینه سازی سایت را بروز نگهدارید و یا از یک مشاور خدمات سئو کمک بگیرید. الگوریتم های رتبه بندی سایتها توسط بزرگترین موتور جستجو یعنی گوگل مرتب در حال تغییر است و شما باید بتوانید خود را با این تغییرات بروز نگهدارید.
در صورتی که از یک سیستم مدیریت محتوای کارآمد که در آن قوانین سئو بدرستی اجرا شده باشد استفاده نمایید بخشی از راه را پیموده اید و ما بقی آن را می توانید با استفاده از راهنمایی های یک مشاور خدمات سئو طی کنید.
افراد بسیار و شرکت های بسیاری ادعای مهارت در تکنیکهای سئو را دارند ، ولی در بسیاری از مواقع همین افراد و شرکت ها به دلیل بروز نکردن اطلاعات خود از غافله عقب می مانند.

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top