skip to Main Content

تکنیکهای مهم در طراحی سایت

مهم ترین نکته در طراحی سایت وجود محتوای مناسب و استفاده از کلمات کلیدی  مرتبط با زمینه فعالیت سایت است. اگر قصد دارید کهسایت تان برای شما لینک سازی کند می بایست سایت خود را برای کاربران و موتورهای جستجو بهینه سازی و آماده کنید، یعنی سایت می بایست طوری طراحی و پیاده سازی شود که مورد علاقه موتورهای جستجو قرار بگیرد.

موتورهای جستجو به دنبال این هستند که به کاربران بهترین و مفیدترین نتایج را نشان دهند. بنابراین، آنها به دنبال سایت هایی با محتوای خوب و اطلاعات با کیفیت خوب و عالی می گردند. بنابراین شما با نوشتن محتوای برای بازدیدکنندگان، نه تنها جنبه اطلاع رسانی از طریق اینترنت را در نظر گرفته اید، بلکه در حال بروزرسانی سایتی هستید که مورد علاقه برای موتورهای جستجو است. در واقع شما مطالبتان را برای کاربران می سازید اما موتور های جستجو هم خواهند آمد. موتورهای جستجوگر اگر به این نتیجه برسند که شما به قصد فریبکاری و یا برای اهداف خاصی که مقبولشان نیست مطلبی را منتشر کرده اید زیاد با شما مهربان نخواهند بود پس متن شما باید به قصد کمک و برای اطلاع رسانی و در کل مفید باشد.

در طراحی سایت یا بازسازی یک وب سایت قوانینی مهم وجود دارند که برای موثرتر، کاربردی تر و مورد علاقه موتورهای جستجو قرار گرفتن، می بایست آنها را مد نظر قرار دهید. آنها عبارتند از:

۱. سادگی در خوانده شدن مطالب و محتوای سایت
۲. مطالب و محتوای سایت خود را به چند بخش با عناوین مرتبط تقسیم کنید
۳. رنگ ها و ظاهر فونت ها در طراحی سایت: برای خوانایی بیشتر سایت، از رنگ هایی با کنتراست بالا بین فونت صفحه و پس زمینه استفاده کنید. رنگ متن مشکی در پس زمینه سفید ممکن است خیلی ساده باشد اما کاملا خوانا است.برای اینکه در رنگبندی سایت خود دقیق تر باشید می توانید به مطلب رنگبندی مناسب در طراحی سایت مراجعه کنید.
۴. طراحی سایت سازگار با مرورگرهای استاندارد
۵. چگالی کلمات کلیدی سایت ( نه خیلی زیاد و نه خیلی کم )
۶. استفاده از فونت های استاندارد در طراحی سایت
۷. مرور آسان در سایت
۸. داشتن استراتژی در لینک های داخلی سایت

اگر شما با نیت ارائه مطالب مفید برای کاربران محتوای سایت خود را بروز کنید مطمئناً‌ در رسیدن به اهداف بهینه سازی و ارتقا رنکینگ موفقتر خواهید بود.

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top