skip to Main Content

کتاب استانداردهای طراحی سايت + دانلود

هميشه دلایل مفیدی برای طراحان سايت و توسعه دهندگان وب وجود دارد که خود را با استانداردهای وب هماهنگ كنند. يكي از اين دلايل ايندكس شدن بهتر  در موتورهاي جستجو براي  سايت هايي است كه بر اساس استاندارد هاي طراحي سايت توليد شده اند . استفاده از کدهای مختص یک مرورگر اغلب کار طراحی یک صفحه را دوبرابر یا سه برابر می‌کند. در کتاب استاندارد های طراحی و تولید وب سایت شما با استاندارد های روز طراحی وب آشنا خواهید شد.

سر فصل مطالب اين كتاب :

راهنماي بهینه سازي سایت براي موتورهاي جستجو:

در این فصل شیوه کسب نتایج مناسب در جستجوهاي گوگل را بررسی میکنیم، ولی نمیتوان تضمین کرد که سایت شما در صفحات اول نتایج گوگل قرار گیرد زیرا شیوه رتبه دهی و امتیاز بندي سایتها توسط یک الگوریتم محرمانه کنترل میشود که در اختیار هیچ کس نیست.

راهنماي افزایش سرعت بارگذاري صفحات وب:

سرعت پاسخ دهی سایت به کاربران یکی از مهمترین فاکتورها در موفقیت یک سایت محسوب میشود .این مورد حتی در کشورهایی که اینترنت بسیار پرسرعت نیز در اختیار کاربران قرار میدهند، اهمیت بسیار دارد.البته با توجه به وضعیت ویژه کشورمان، به خاطر عدم وجود زیرساختهاي لازم براي ارائه سرویس اینترنت پرسرعت به همه کاربران و ممنوعیت ارائه سرویسهایی با سرعت بالاتر از ۱۲۸ کیلوبیت بر ث انیه به کاربران خانگی، افزایش سرعت بارگذاري سایت براي سایتهاي ایرانی اهمیت بسیار بالایی دارد. هر چقدر صفحات سایت با سرعت بیشتري باز شوند، کاربران رضایت بیشتري خواهند داشت و صفحات در زمان کمتري برایشان به نمایش درخواهد آمد. از آنجائیکه همیشه بین افزایش سرعت سایت و حجم صفحات رابطه مستقیمی برقرار است، در اغلب اوقات افزایش سرعت با کاهش حجم صفحات همراه است.

کتاب طراحی سایت

راهنماي طراحی صفحات وب

استانداردهاي وب اهمیت بسیار بالایی دارند و رعایت آنها به شما این اطمینان را میدهد که سایت شما براي ابزارهاي مختلف و حتی ابزارهایی که هنوز ساخته نشدهاند و یا در آینده ارائه خواهند شد، در دسترس باشد. استانداردها در طراحی سايت به چندین بخش تقسیم میشوند. در ادامه این فصل در مورد موضوعاتی همچون Usability, Accessibility بحث خواهیم کرد.

لينك دانلود: كتاب استانداردهاي وب و توليد وب سايت

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top