skip to Main Content

انتخاب کلمه کلیدی مناسب قبل از طراحی سایت

هدف اکثر افراد و شرکت ها و سازمانها از طراحی سایت اغلب بازاریابی و جلب مخاطب و مشتری بیشتر از طریق مارکتینگ اینترنتی است . در صورتی که طراح سایت شما با بهینه سازی و سئو آشنایی داشته باشد و قصد داشته باشد تا تکنیکهای سئو را در طراحی سایت شما بکار گیرد ، بهتر است بداند روی چه کلمه کلیدی باید تاکید بیشتری داشته باشد.

شاید انتخاب کلمه کلیدی کار آسانی به نظر برسد . ولی شما باید سعی کنید کلمه یا ترکیبی را انتخاب کنید که از همه بیشتر در موتورهای جستجو کاربران به دنبال آن هستند. برای مثال  اگر قصد داشته باشید روی طراحی سایت تاکید کنید ، جستجو های بسیاری کاربران برای یافتن سایت های مرتبط با طراحی سایت انجام می دهند . مثل ترکیبهای : ساخت وبلاگ ، طراحی وب ، ساخت سایت ، فروش سایت ، سایت طراحی وب ، طراحی وب سایت و ساخت سایت فارسی و …
اما اینکه شما چه ترکیبی را انتخاب می کنید مهم است. شاید بتوان گفت پایه بهینه سازی و سئو یک سایت انتخاب کلمه کلیدی مناسب باشد. در مثال بالا ترکیب طراحی سایت حدود ۱۱۰ هزار بار در ماه جستجو می شود اما ترکیب ساخت سایت فارسی فقط ۱۳۰۰ بار در ماه جستجو می شود. این اعداد بر اساس آمارهای گوگل ادوردز است که خیلی هم دقیق نمی تواند باشد اما تا حدودی می تواند راهنما و راهگشای شما در انتخاب کلمه کلیدی مناسب باشد.
شما هم می توانید با ابزار گوگل در سرویس ادوردز با کلمات مرتبط با سایتی که قصد طراحی آنرا دارید آشنا شوید و میزان جستجو و همینطور میزان رقابت سایت های دیگر  برای بدست آوردن رتبه در موتورهای جستجو برای این ترکیبها  را بیابید.
البته برای دسترسی به این سرویس به دلیل تحریم های گوگل باید با نرم افزار آی پی خود را تغییر دهید .

یافتن کلمه کلیدی برای طراحی سایت

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top